Monday, April 26, 2010

Ragam Hari Ini (2)....

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hari ini saya ingin berkongsi sedikit ragam atau gelagat mahasiswa di Kediaman Siswa Jaya termasuk diri saya sendiri. Alhamdulillah, kerana semuanya masih segar, sihat dan aktif tetapi saya sedikit kurang sihat dan ada beberapa masalah yang dialami pada hari ini.

Apa-apa pun, pertemanya saya ingin mengucapkan berbanyak ucapan TERIMA KASIH kepada saudara Luqmanul Hakim dan Ahmad Firdaus (Didi) kerana membantu saya dalam menyelesaikan sedikit masalah tadi. Hanya ALLAH yang mampu membalas budi baik kamu berdua.

Terpandang seketika tatkala melihat junior-juniorku menarik beg roda, membasuh kereta dan sebagainya lagi membuatkan diriku sentiasa terpanggil untuk dapatkan dengan segera tiket bas untuk balik ke kampung. Alhamdulillah, saya dah beli dengan saudara Luqmanul Hakim di Kaunter Bas Jelatek.

Walaupun semua berjalan dengan lancar tapi saya masih lagi berfikir dan sentiasa gementar dengan beberapa projek saya yang masih belum selesai. Antaranya, University Social Responsibility (USR) @ Melaka, USR @ Sarawak, Minggu Haluan Siswa, Ceria Bersamamu dan International Campus Games. Huhuhu...agak memenatkan tapi harapan saya agar korang semua doakan semuanya berjalan dengan lancar. INSYAALLAH.

Seterusnya, saya juga di sini mendoakan agar semua mahasiswa elektrik yang ke Pulau Pinang, mahasiswa Ukur Tanah ke Langkawi dan mahasiswa Perancang ke Perak, supaya lancar dan lindungan Allah Taala. INSYAALLAH.

Kepada yang masih belum pulang ke kampung halaman masing-masing, anda semua senasiblah dengan saya. Hehehe...moga-moga kita semua dapat bertemu semula keluarga masing-masing dalam masa terdekat ini. INSYAALLAH...

Akhir kata, SELAMAT BERCUTI, SELAMAT BERGEMBIRA dan SELAMAT KEMBALI ke pangkuan keluarga masing-masing.

INSYAALLAH...

Sampai Jumpa,
"Bersama Bernfas Di Era 1 Malaysia"

0 comments: