Thursday, May 6, 2010

Kenangan di PLKN Beringin Beach Resort (2)...

Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia & Salam Perpaduan...

Hari ini saya ingin berkongsi sedikit kenangan semasa menjalani Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) yang bertempat di Kem Beringin Beach Resort, Langkawi, Kedah Darul Aman...

Selamat melihatnya...hehehe...



Aku bersama rakan baik aku, Afifi dan Kem Komanden aku...


Aku bersama Yusuf dan Hakimi...


Aku bersama Kumpulan Delta...


Aku bersama Kumpulan aku...CHARLIE...


Aku bersama rakan baik aku, Adi dan Afifi...


Aku....


Aku bersama rakan-rakan semasa Wirajaya...


Aku bersama rakan-rakan semasa aktivit menembak...


Aku bersama Sasireka dan Sie Wei Fong... Semangat 1 Malaysia...


Diharapkan korang bergembira...hehehe
Jika ada jodoh kita semua dapat bertemu lagi...hehehe
Sampai Jumpa,
"Bersama Bernafas Di Era 1 Malaysia..."

0 comments: