Saturday, November 6, 2010

Selamat Menghadapi Peperiksaan Akhir...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Hanya tinggal sehari lagi untuk kita semua melangkah ke Dewan Peperiksaan Akhir untuk Peperiksaan Akhir bagi sesi 1, 2010/2011 ini. Oleh itu, perbanyakkanlah bekalan ilmu untuk anda semua menghadapi pelbagai kemungkinan sempena musim peperiksaan ini terutamanya mahasiswa Tahun 1 yang belum pernah menghadapi peperiksaan akhir bagi UTM IC ini.

Sebelum itu, saya ingin memohon maaf kepada seluruh mahasiswa UTM IC sekiranya sepanjang saya berkhidmat sebagai Exco MPM UTM IC ini ada beberapa perkara yang tidak memuaskan hati anda, sekiranya saya terkasar bahasa, saya berlaku biadap dan sebagainya lagi. Saya memohon maaf sekali lagi.


Saya di sini juga ingin berkongsi sedikit doa iaitu Doa Memohon Kejayaan Cemerlang



(Allahumma inni as-alukal fauza 'indal qadha wa manaazilasy syuhada wa 'ai syas su 'a da' wan nasra alaal a'daa')
Maksudnya: Ya Allah Kami memohon kejayaan dalam setiap ketentuan, tempat para syuhada' dan kehidupan orang-orang bahagia serta kemenangan mengatasi musuh

Akhir kata, saya di sini juga ingin mengucapkan, “SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN AKHIR & SELAMAT BERJAYAkepada seluruh MAHASISWA UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA INTERNATIONAL CAMPUS KUALA LUMPUR. Buatlah yang terbaik untuk kejayaan diri anda dan hadiah kepada ibu bapa anda. Insyaallah…

Sekian, Wallahua’lam…

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
Exco Majlis Perwakilan Mahasiswa
Universiti Teknologi Malaysia International Campus
wan_hazem90@yahoo.com

0 comments: