Monday, February 14, 2011

Aku Bersama Pemimpin Politik Negara (2)...

Assalamualaikum...
Salam Perpaduan...
Salam 1 Malaysia...

Pagi ini saya terbuka hati untuk berkongsi beberapa keping gambar saya bersama-sama Barisan Pemimpin Politik Negara tidak kiralah ianya dari Pihak Kerajaan mahu pun Pihak Pembangkang, tetapi ianya hanya sekadar perkongsian semata-mata.

Kenangan bergambar bersama-sama dengan Pemimpin Politik ini, sedikit sebanyak memberi sumber inspirasi untuk mencapai cita-cita saya iaitu bersuara dalam Parlimen pada suatu hari nanti di masa hadapan. Insyaallah... =)

Jom, tengok gambar-gambarnya...


Aku bersama dengan YB Dato' Seri Mohamed Khaled Nordin, Menteri Pengajian Tinggi Malaysia, merangkap Ahli Parlimen Pasir Gudang, Johor.



Aku bersama dengan YB Datuk Seri Hishammudin Tun Hussein, Menteri Dalam Negeri Malaysia, Naib Presiden UMNO serta Ahli Parlimen Sembrong, Johor.



Aku bersama dengan YB Datuk Seri Haji Mohd Ali Mohd Rustam, Ketua Menteri Melaka merangkap Ahli Dewan Undangan Negeri Bukit Baru, Melaka.



Aku bersama dengan Y.Bhg Dato' Mustafa Ali, Setiausaha Agong Parti Islam Se-Malaysia (PAS).



Aku bersama dengan YB Dato' Ibrahim Ali, Presiden PERKASA Peribumi, merangkap Ahli Parlimen Pasir Mas, Kelantan.



Aku bersama dengan YB Datuk Md Sirat Abu, Ahli Parlimen Bukit Katil, Melaka.



Aku bersama dengan YB Datuk Abdul Manan Ismail, Ahli Parlimen Paya Besar, Pahang.


Insyaallah...saya akan teruskan lagi usaha bagi memastikan impian saya sama seperti mereka iaitu berada sama ada di dewan rakyat atau dewan undangan negeri. Insyaallah...

"Membangun Bersama Islam"

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
Mantan Exco Majlis Perwakilan Mahasiswa
Universiti Teknologi Malaysia International Campus
wan_hazem90@yahoo.com

2 comments:

Anonymous said...

i like dato ibrahim ali

WMHMY said...

Salman, tapi satu jew yg saya kurang suka terhadap beliau iaitu dia suka lompat parti... I means, matlamatnya sentiasa bertukar-tukar / x tetap... tapi apa2 pun syabas utk beliau kerana berjaya digelarkan sebagai Laksamana Abad 21... =)