Friday, April 15, 2011

Selamat Berjaya Semua...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…



“GOOD LUCK & SELAMAT BERJAYA” untuk seluruh sahabat-sahabat, rakan-rakan seperjuangan, kawan-kawan di Universiti Teknologi Malaysia (IC & JB) dan seluruh IPTA yang akan melangkah ke minggu Peperiksaan Akhir pada minggu hadapan.

Saya juga di sini ingin berkongsi sedikit maklumat berkenaan dengan Tips Menghadapi Peperiksaan iaitu :-
1. Persediaan Fizikal – Kesihatan mesti jaga
2. Persediaan Mental – Berfikiran positif
3. Persediaan Emosi – Elakkan daripada gangguan emosi
4. Persediaan Rohani – Minta restu ibu ayah, banyak berdoa / tawakkal kepada Allah

“GOOD LUCK & SELAMAT BERJAYA” juga saya ucapkan kepada semua team-team program University Social Responsibility di Bachang, Kubang Pasu, Kuala Kangsar dan Sagil. Buatlah yang terbaik sebagai Mahasiswa Prihatin Peneraju Aspirasi Negara.

Semester terakhir di UTM IC ini, saya ingin memohon maaf sepanjang hampir 3 tahun saya menuntut ilmu di bilik-bilik kuliah, sepanjang saya menjawat Exco & Presiden dalam PEHARTA, sepanjang saya menjawat JKM KSJ sehinggalah sepanjang setahun saya bergelar Exco Majlis Perwakilan Mahasiswa UTM IC, jika ada salah dan silap, saya menyusun 10 jari saya memohon ampun kepada anda semua.

Dan yang paling penting, doakan Kejayaan dan Kebahagiaan kepada diri saya. Insyaallah… =)

Buatlah yang terbaik untuk terus mengekalkan kecemerlangan anda di Dunia dan Akhirat… Insyaallah… =)

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
Diploma Pengurusan Harta Tanah
Universiti Teknologi Malaysia International Campus
wan_hazem90@yahoo.com

0 comments: