Wednesday, June 8, 2011

Kenangan Bersama Keluarga Angkat USR-UTM@Melaka 2010....

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Pagi nie, saya ingin berkongsi beberapa keping kenangan bersama keluarga angkat saya iaitu pasangan Datuk Latif (ayah) dan Datin Zainab Jani (ibu) ketika program University Social Responsibility Universiti Teknologi Malaysia di Bukit Katil, Melaka 2010 (USR-UTM@Melaka 2010). Jom tengok gambar yang memberi 1001 kenangan terindah… =)

Saya dan Azhar bersama dengan ibu, syafiq & fauzi...

Saya dan Azhar bersama ibu dan ayah... =)

Happy Family... =)

Saya bersama Along Azhar (adik-beradik angkat UTM)...

Saya bersama dengan Azhar & Sarah...

Hehehehe.... =)

Ibu bersama dengan hero-heronya... =)


Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
Diploma Pengurusan Harta Tanah
Universiti Teknologi Malaysia International Campus
wan_hazem19@yahoo.com

0 comments: