Sunday, August 21, 2011

Jemputlah Ke Bazar Ramadhan Saya Di Alor Star...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

JEMPUTLAH SINGGAH DAN DATANG KE BAZAR RAMADHAN SAYA…


Saya dengan berbesar hati ingin menjemput semua sahabat-sahabat saya, warga Blogger dan sesiapa sahaja yang mengenali diri saya untuk sama-sama datang dan memeriahkan Bazar Ramadhan saya di No.30 Tapak Bazar Ramadhan Alor Star (Depan CIMB Bank Pekan Rabu).

Insyaallah…saya menyediakan pelbagai jenis tudung bawal, tudung kerawang, tudung bidang 60’, selendang, songket, pelikat, batik dan sebagainya lagi. Kepada mereka yang bukan kelahiran Kedah, korang semua boleh dapatkan jugak Baju Kedah untuk Ibu dan nenek korang dengan harga RM10.00 sahaja.

Apa yang menariknya di Bazar saya ini, hanya saya dan sorang lagi peniaga sahaja yang menyediakan koleksi dan pelbagai jenis tudung yang berasaskan Kain Bawal Asli dan Kelantan. Korang juga boleh dapatkan pelbagai jenis Telekong Sembahyang Wanita dengan pelbagai jenis rekaan dari buatan Malaysia dan Indonesia.










































Apa-apa yang penting singgahlah sebentar ke Bazar saya… Insyaallah…Jumpa anda semua di sana… NO.30 TAPAK BAZAR RAMADHAN ALOR STAR (DEPAN CIMB BANK PEKAN RABU)… Insyaallah, diskaun akan diberikan… jangan risau…hehehehe =)

Sekian, Wallahua’lam…

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

3 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum..

nak tanya, tudung bawal bidang 55 atau 60 ada lagi tak?

WMHMY said...

Wasalam...ada... jenis batu tepi n sulam ada...cuma warnanya dh tak banyak dah...jemputlah singgah ke kedai saya... =)

charion said...

wah sjak bila plak jual tudung nie...
heehhe...
jemput2 la tgk blog saya ae abg senior utm..hehe
http://charion-fahmi.blogspot.com/