Thursday, August 4, 2011

Salam Ramadhan Al-Mubarak...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Sebelum terlambat, saya, Wan Muhammad Hazem bin Mohd Yusoh dan Keluarga ingin mengucapkan “SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK” kepada seluruh kenalan saya di Universiti Teknologi Malaysia (UTM IC & UTM JB), Sekolah Menengah Teknik Langkawi, Maahad Mahmud Alor Star, Sekolah Rendah Islam Alor Star dan sebagainya.



Dengan kesempatan Ramadhan kali ini, diharapkan ianya akan membawa sinar yang baik untuk kita semua bagi mendekatkan diri pada-Nya. Insyaallah… Ramadhan kali ini cukup berlainan kerana sudah 3 tahun menyambutnya sebagai seorang perantauan di Kuala Lumpur. Hehehe…

Apa yang menariknya kali ini adalah saya berpeluang untuk menguruskan kedai ayah saya di Bazar Ramadhan Alor Star. Kedai yang menjualkan pelbagai jenis tudung, telekong, batik & pelikat. Jemputlah korang semua untuk singgah ke kedai ayah saya ini. Insyaallah…

Memang sangat mencabar berpuasa kali ini, bermacam-macam perkara di luar jangkaan singgah sebentar di awal ramadhan ini dan tetapi semuanya Berjaya dihadapinya dengan tanpa keluhan panjang. Insyaallah… ‘Sabar’ itu yang paling penting…betul tak korang semua??? Hehehe….

Sekali lagi, saya ingin mengucapkan “SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK” kepada anda semua. Jadikan ramadhan kali ini sebagai medan untuk terus mendekatkan diri pada-Nya dan berbukalah secara berpada-pada serta jangan membazir… =)

Sekian, Wallahua’lam…

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

0 comments: