Monday, September 5, 2011

Kenangan Beraya Bersama Ustaz Akhil Hayy & Waheeda Wassini...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Kenangan Terindah dapat saya katakan buat diri saya kerana Ikon saya iaitu Ustaz Akhil Hayy dan Akak Waheeda Wassini sudi mengucapkan ‘GOODLUCK’ dan memberi semangat untuk diri ini bagi merealisasikan impian saya yang seterusnya iaitu Menyambung Pelajaran Peringkat Ijazah Pertama di Universiti Teknologi Malaysia.

Terima Kasih jugak buat Ustaz AKhil Hayy dan Akak Waheeda Wassini yang sudi beraya bersama-sama dengan kami sekeluarga dalam pertemuan yang teramat tidak disangka-sangka itu. Apa-apa pun kenangan raya tahun ini juga meriah dengan pertemuan raya tersebut. Insyaallah…

Harapan saya, agar Ustaz Akhil dan Akak Waheeda terus berbahagia. Saya sentiasa mendoakan kebahagiaan untuk anda berdua. Insyaallah… Jika saya terlibat dalam aktiviti universiti nanti, saya akan cuba menjemput Ustaz dan Akak Waheeda untuk memberi sedikit tazkirah atau pun berkongsi pengalaman menjadi insan yang lebih berguna. Insyaallah…

Apa-apa pun, jom sama-sama kita tengok beberapa keping gambar kenangan saya bersama Ustaz Akhil Hayy dan Akak Waheeda Wassini.





Selamat Hari Raya dan Terima Kasih sekali lagi dari saya untuk Ustaz Akhil Hayy dan Akak Waheeda… =)

Sekian, Wallahua’lam…

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

1 comments:

Artzlizan said...

wah memang la seronot...ada org terkenal la katakan...