Monday, September 5, 2011

Minggu Transformasi Mahasiswa di Kolej 11 UTM JB...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Alhamdulillah…hari ini masuk hari ketiga saya dalam Minggu Transformasi Mahasiswa UTM (MTM UTM) ini… Saya ditempatkan di Kolej 11 yang sangat meriah dan terbaik la… Dan kali ini saya nak fokuskan penulisan kali ini dengan kemeriahan dan suasana di Kolej 11 UTM.



Terima Kasih pertamanya saya ingin ucapkan kepada seluruh krew-krew Kolej 11 yang bertungkus-lumus membantu saya dan memastikan kesemua aktiviti yang diwujudkan cukup meriah. Terutamanya akak Fasi Kumpulan saya iaitu Kumpulan 7 yang sangat comel dan ‘kiut’ iaitu Akak Ecah. TQ…

Pengetua Kolej 11 ini juga cukup spoting dan berkongsi pengalamannya dengan kami semuanya dengan sungguh best dan TQ juga pada pengetua kerana sudi menjawab soalan saya pada Malam Bersama Pengetua Kolej 11.

Barisan Felo dan Pembantu Felo juga kelihatan cukup selesa dengan kami semua dan kami juga cukup selesa dengan layanan yang diberikan. Dan apa yang dapat saya katakan bahawa ianya cukup best.

“Takut…Takut…Takut…
Tak Takut... Tak Takut…

Gentar…Gentar…Gentar…
Tak Gentar…Tak Gentar…

Cuak..Cuak…Cuak…
Tak Cuak…Tak Cuak…”
(sambil goyang bahu)

Itulah sorakan bagi Kolej 11 yang paling saya suka dan sungguh comel pabila dipraktikkan… Kredit to Kumpulan 9 dengan idea tersebut.

Sahabat-sahabat baru juga yang saya dapat di sini cukup selesa dan meriah. Dan saya harapkan agar persahabatan kita semua dapat berkekalan hingga ke akhirnya. Insyaallah… So, jemput-jemputlah ke bilik saya di sini iaitu MA7/214… Bilik cukup luas dan cukup selesa…. =)

Apa-apa pun, kesempatan yang ada ini sempat juga untuk saya ‘up-date’ blog saya yang tak seberapa ini. Dan saya masih berbaki 5 hari lagi untuk habiskan Minggu Transformasi Mahasiswa ini. Saya ucapkan GOODLUCK untuk semua Krew MTM… =)

Sekian, Wallahua’lam…

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

0 comments: