Saturday, December 17, 2011

Family Day Kelab Kemasyarakatan Kolej 11 UTM JB...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Semalam (16/12/2012), saya berpeluang untuk menghadiri satu program santai yang cukup meriah dan bermakna iaitu ‘Family Day – Kelab Kemasyarakatan Kolej11 UTM JB’ yang diadakan di sekitar Arked 11 dan gelanggang futsal.

Yang jauh kita dekatkan
Yang dekat kita rapatkan
Ukhuwah terjalin kita kekalkan
Agar persahabatan terus-terusan…

Sebelum itu saya ingin mengucapkan sekalung ‘TAHNIAH’ dan ‘TERIMA KASIH’ kepada Saudara Nazrin Yusof dan Saudari Nadhilah Anuar serta barisan AJK yang terlibat dalam melaksanakan program seperti ini dan kesudian untuk mengajak saya bagi memeriahkannya bersama.

Pertama kali semasa pertemuan untuk membincangkan mengenai program ini saya rasa sedikit ‘malu’ sebabnya ketika itu saya orang sahaja lelaki ketika itu sehinggalah Ahmad Sabri, Kyrel Nizam dan Nazrin Yusof hadir barulah saya sedikit selesa. Hahahaha….

Bercakap mengenai program ‘Family Day’ ini, apa yang dapat saya katakan adalah suatu program yang santai dan cukup bermakna kepada sesiapa yang hadir. Aktiviti yang diadakan juga cukup menghiburkan hati serta dapat menghilangkan stress saya. =)

Ahli-ahlinya juga cukup spoting dan ‘gila-gila’ membuatkan suasana menjadi cukup meriah dan menghiburkan. Terutamanya gelagat-gelagat dari Jahidi, Faiz Man, Badrul Shahray, Muiz, Farah, Syazwan dan sebagainya lagi.

Apa-apa pun, saya ucapkan ‘TAHNIAH’ dan ‘TERIMA KASIH’ buat semua dalam menjayakan secara langsung atau tidak langsung bagi program seperti ini. Insyaallah, saya sendiri bersedia untuk berkerjasama dengan kalian semua sekiranya diperlukan…hehehehe

Kredit to Adlin untuk gambar yang dipaparkan di bawah ini… =)

















Sekian, Wallahua’lam…

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

0 comments: