Friday, March 16, 2012

UTM GAMES 2012 : Pasukan Tenis Kolej Tun Dr Ismail UTM JB...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Esok merupakan saat getir bagi aku sebagai Pengurus Sukan Tenis Lelaki bagi Kolej Tun Dr Ismail UTM untuk mempersembahkan barisan Atlit Lelaki dan Atlit Perempuan bagi Sukan Tenis yang mewakili Kolej Tun Dr Ismail untuk UTM GAMES 2012.

“Kita Bergabung, Berjuang Mencapai Kegemilangan”

Itulah tema yang diangkat untuk manyatakan perjuangan sukan yang ditonjolkan bagi mewakili Kolej Tun Dr Ismail. Beberapa sukan lain seperti Bola Jaring, Bola Sepak dan sebagainya sudah menampakkan hasilnya satu persatu. Alhamdulillah….

Bagi Sukan Tenis pula, saya amat berpuas hati dengan latihan yang ditunjukkan oleh Atlit-atlit Tenis saya yang konsisten. Sebagai Pengurus Sukan Tenis Lelaki KTDI, saya akan sentiasa menyokong atlit-atlit saya dan akan terus memberi saingan kepada Team Tenis dari kolej lain… Hehehe… Insyaallah…

“Kalah Menang, Adat Pertandingan”

Jika ditakdirkan ada mana-mana Atlit dari Team Tenis KTDI ini Berjaya merebut mana-mana pingat yang dipertandingkan. ALHAMDULILLAH dan itu adalah satu rezeki untuk atlit-atlit saya dan warga KTDI. Tetapi sekiranya perkara sebaliknya berlaku, saya redha dan bersiap sedia menerimanya. Apa-apa pun, saya akan tetap di belakang Atlit-Atlit Tenis saya. Insyaallah…

Saya yakin dan percaya dengan bakat-bakat Atlit-Atlit Tenis saya. Insyaallah…

Mengambil kesempatan di sini juga, saya ingin menjemput ramai-ramai warga UTM untuk bersama-sama turun melihat aksi-aksi perlawanan Sukan Tenis bersama saya pada esok hari dan lusa (17 & 18 Mac 2012) bertempat di Gelanggang Tenis Kolej Tuanku Canselor (KTC).

Dan di sini juga, saya ingin memperkenalkan barisan Atlit Tenis yang mewakili Kolej Tun Dr Ismail (KTDI) UTM. Jom sama-sama memberi sokongan dan mendoakan kemenangan untuk barisan Atlit Tenis KTDI saya ini.

PEMAIN SINGLE LELAKI

Muhammad Farhan Bin Kamarunsaman


Ahmad Sabri Bin Abdul Razak


Muhamad Shahrul Bin Azaman


PEMAIN DOUBLE LELAKI


Mohd Khairul Anuar Bin Zulkefli


Mohamad Akmal Bin Ghazali


Izzat Amir Bin Mohamad Puzi


Ahmad Nashriq Ferdaus Bin Ahmad Nasaruddin


PEMAIN TENIS PEREMPUAN




Noor Nabilah (Pengurus Wanita)
Noorhanida Saman
Siti Normala Salleh
Isnaini Farrahin Bt Samsurijan
Anisereena Ramlee
Nur Salihaa Bt Abd Majid
Nor Hafizah Bt Yusof
Nurul Naziha Bt Alwi

*Pakat-pakat sokong Team Tenis KTDI… Go Go KTDI, Go Seladang, Go Oren… =)

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

0 comments: