Wednesday, May 30, 2012

My E-Portfolio Untuk English For Career Search...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

ALHAMDULILLAH, pagi tadi selesai saya untuk sesi pembentangan ‘My E-Portfolio’ bagi subjek ‘English For Career Search’. Banyak perkara dan input-input yang saya dapat sepanjang menghadiri kuliah yang diajar oleh Puan Zanariyah. 

Persediaan yang saya buat kurang dari satu hari cukup membuatkan persiapan saya agak kelam-kabut dalam menyediakan slide untuk sesi pembentangan ini. Tetapi Alhamdulillah ada juga sahabat-sahabat rapat saya yang support untuk saya hasilkan pembentangan yang simple dan padat dengan pengenalan terhadap diri saya ini. 

Saya nasihatkan juga agar rakan-rakan di UTM sekalian memilih subjek ini sebagai pilihan bagi English yang ketiga. Sebabnya banyak perkara dan input-input dapat diperolehi seperti bagaimana menghadiri sesi temuduga, mengenali diri sendiri, persediaan dalam memilih karier kita dan sebagainya lagi. 

Hari ini, saya ingin kongsikan slide pembentangan ‘My E-Portfolio’ sebagai perkongsian ilmu dari saya. Hehehe… Jom sama-sama tengok… =)


Sekian, Wallahua’lam… 

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH 
wan_hazem19@yahoo.com

1 comments:

Kak iman said...

sweet ler...kang lau d present saya suh awk wt ley