Sunday, June 10, 2012

Kenangan MyHarapan - Youth Defined : Shape Our Future di UTM...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Terasa lama pulak tak post entry terkini di blog saya ni… Dan dalam kesibukan dalam menelaah semula nota-nota untuk berhadapan dengan Peperiksaan Akhir semester nie, saya ingin kongsikan beberapa gambar saya ketika menjadi sukarelawan untuk My Harapan.



Time nie jugak slogan saya menjadi antara yang terbaik di UTM dan menjadi finalis untuk kuiz yang menjanjikan hadiah sebuah i-Pad. Tetapi saya tewas dengan mahasiswi dari kaum India…



Apa-apa pun, TAHNIAH dan TERIMA KASIH kepada semua warga UTM yang memberi sokongan terhadap program ini… =)

Credit to Youth Defined : Shape Our Future

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

0 comments: