Monday, December 16, 2013

VIVA Projek Sarjana Muda 1 : Pembangunan Semula Pekan Rabu Alor Star...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

‘Kajian Kamu Boleh Diteruskan’

ALHAMDULILLAH… Itulah ungkapan yang keluar dari kedua-dua ahli panel saya iaitu Sir Wan Ibrisam Fikry dan Dr Fauziah Raji terhadap VIVA saya yang bertajuk Pembangunan Semula Pekan Rabu Alor Star bagi Projek Sarjana Muda saya.

Sebelum itu, saya nak ucapkan berbanyak ucapan ‘Terima Kasih’ kepada Ibu Ayah saya, Penyelia saya (Prof Megat Ghazali), rakan-rakan seperjuangan saya dan seluruh yang memberi sokongan kepada saya sepanjang kajian saya yang hampir 3 bulan ini. Jom saya kongsikan slide VIVA saya sebagai perkongsian dari saya. Semoga ianya bermanfaat untuk junior-junior saya… Insyaallah… =)















Sekian, Wallahua’lam… =)

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH

0 comments: