Saturday, April 23, 2016

MARVEL Captain America : Civil War...

Assalamualaikum...
Salam Perpaduan...
Salam 1 Malaysia...

'Captain America : The 1st Avengers'

Captain America adalah salah satu watak superhero yang paling aku suka. Banyak koleksi yang aku ada berkaitan dengan Captain America ni, contohnya, figura Captain America by Crazytoys, keychain, badge, wallet dan lain-lain lagi. Anak buah aku, Wan Nur Muhammad Firash Ghaisan Imani pun suka Captain America ini...hehehe

MARVEL CAPTAIN AMERICA : Civil War

Merupakan antara movie yang aku tunggu untuk tahun 2016 ni yang akan ditayangkan pada 28 April 2016 dan aku dah beli tiket tue pada awal bulan April 2016 untuk jadi antara penonton terawal menyaksikan pertarungan hebat antara Captain America dan Ironman. So nak pilih #TeamCaptain atau #TeamIronman ?

Sudah semestinya aku akan pilih #TeamCaptain ...hahaha ;)

Kalau ikutkan hajatnya aku akan turun ke Singapore pada 24 April 2016 untuk menyaksikan secara 'live' pelakon-pelakon Captain America dengan harapan untuk lihat secara dekat dan bergambar dengan dorang tapi apakan daya aku tersalah tengok tarikh dan sidang media asia tue dibuat pada 21 April 2016. Melepas aku nak tengok #TeamCaptain live di Asia.

Tapi secara kebetulan ketika aku berada di Sunway Pyramid, aku terlihat banyak banting mengenai movie nie sehinggalah aku perasan ada pameran untuk promosikan movie nie di sana. So, aku ambik kesempatan yang ada untuk join aktiviti-aktiviti yang ada di situ selain bergambar sebanyak mungkin di sana. Hahaha... so jom layan gambar-gambar yang sempat aku ambik tadi...

#TeamCaptain atau #TeamIronman ?

Captain America...

Ironman...

Civil War...

Aku mencuba aktiviti #TeamIronman...

Figura Captain America...

Figura Hawkeye...

Figura Ironman...

Figura Vison...

Figura Black Widow...





28 April 2016 nanti aku akan kongsikan mengenai movie ni. So tunggu ya ! Hahah...

Sekian, wallahua'lam...

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

0 comments: